Alhamdulillah....

Salam dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah syukur kepada ALLAH kerana telah memberikan nikmat kepada hamba-hambanya... Errmm, saya ingin memohon seribu kemaafan kerana bisnes preview pada hari Sabtu lepas (27 Jun 2009) saya tidak dapat menghadirkan diri atas sebab-sebab tertentu.... so, di sini saya tidak dapat memberikan sebarang laporan kepada pembaca semua.... Maafkan saya....

Tetapi, ini tidak bermakna bahawa VEMMA Bisnes ini tidak bergerak.... Leader-Leader VEMMA semua turun ke Kuala Kangsar Sabtu lepas untuk memberikan talk kepada semua ahli-ahli VEMMA di sana.... dan ada pelbagai rancangan lagi yang akan dilakukan oleh leader-leader VEMMA pada masa akan datang...

Jadi, pada mereka yang masih belum mendaftar kan diri.... apa tunggu lagi? Mari sertai bisnes VEMMA ini di bawah group kami.... iaitu bisnes 100% online.... saya sedia membantu anda semua...



ATIQAH HAZWANI NASRUDIN
+6012-2864452
SITE: http://www.tqa.myvbizonline.com

YM : tqawanie
SKYPE : tqawanie
Email : tqabiz@gmail.com

0 comments:

Post a Comment