Pelan Pemasaran

Di VEMMA anda akan disajikan dengan pelbagai bonus seiring dengan usaha anda yang bersungguh-sungguh mahu berjaya di dalam bisnes ini. Secara umumnya VEMMA mengandungi 10 bonus + 3 Bonus dari Vemmabuilder dan menjadikannya 13 bonus semuanya. Apapun, disini hanya akan menerangkan 2 bonus utama yang merupakan perkara basic yang anda perlu tahu. Tunggu apalagi. Jom kita berkenalan dengan 2 Bonus utama di VEMMA

1.FAST START BONUS
Bonus ini diberikan sebagai ganjaran kerana anda telah mengembangkan perniagaan vemma. Lebih mudah lagi jika kita sebut sebagai BONUS TAJAAN

Situasi 1
"Anda memperkenalkan kawan anda kepada seorang agen insurans. Kemudian kawan tersebut mengambil keputusan untuk membeli insurans tersebut. Disebabkan anda telah memperkenalkan kawan anda tersebut, anda diberi ganjaran atau komisyen oleh agen insurans tersebut"

Situasi 2
Ayah anda mempunyai beberapa unit apartment servis di Pulau Langkawi. Anda membawa 7 orang sahabat anda dan menyewa 3 unit apartment servis milik ayah anda selama 3 hari 2 malam. Sebagai ganjarannya, ayah anda memberikan anda sebanyak 15% komisen dari jumlah bayaran kawan-kawan itu tadi.

Samalah juga seperti di Vemma. Anda hanya memperkenalkan Vemma kepada pihak lain dari setiap yang membeli produk berdasarkan pakej-pakej yang ada, anda tetap akan menerima komisyen (bonus)






2. CYCLE BONUS
Bonus ini dikira berdasarkan point yang dikira sebagai CV (Cycle Volume)

"Anda sering berbelanja menggunakan kad kredit. Pada setiap hujung bulan, pihak bank akan mengira jumlah point yang anda telah perolehi. Point-point terkumpul ini boleh ditukar ke bentuk hadiah atau wang tunai seperti syarat-syarat dan terma oleh pihak bank yang berkenaan."

Samalah juga konsepnya di vemma. Anda akan memperolehi point sekiranya anda membeli produk. Anda turut diberi point jika orang yang anda perkenalkan tersebut turut membeli produk vemma.

Yang paling HEBAT. Point di vemma bukan ditukar ke bentuk barangan tetapi wang tunai pada setiap minggu. Seronok kan?

Untuk membolehkan anda 'redeem' bonus CV ini, anda perlu cukupkan point CV di kedua-dua belah kaki dengan nisbah;

1 cycle bonus = 180CV di kaki 1+360CV di kaki 2 ATAU
1 cycle bonus = 360CV di kaki 1+180CV di kaki 2





Psst!! Lupa nak inform awal-awal tadi. Kaki 1 tu automatik diberi oleh upline kita. So, keje memang mudah. Tunggu apa lagi. Upgradelah jadi MEMBER...

1 comments:

Naza DNAR said...

Check out mine ^^,

BLOG : naza.dnargroup.com
WEB : ecofirst.dnargroup.com/naza

Post a Comment