Bayaran Di Vemma

Apa yang anda bayar di business ini?

1) USD ** - produk + laman web Myvemma.Com

2) USD19.95 - sistem Vemmabuilder

** bergantung kepada pakej pek

Cara pembayaran?

1) Kad Kredit - lihat pautan bagaimana bermula

2) Kad Debit - lihat pautan
bagaimana bermula, jikalau anda tiada kad kredit anda boleh menggunakan langkah-langkah seperti berikut

Cara 1
- sila pergi ke cawangan EON Bank yang berdekatan dengan membawa modal yang diperlukan dan lebihkan sebanyak RM30 untuk caj daripada bank.

- sila pergi ke kaunter dan mohon untuk pembukaan akaun EONCAP Islamic Combi Debit PayPass Mastercard. ingat perkataan COMBI. ikut proses yang diberikan oleh mereka.

- anda boleh mula menggunakannya dalam tempoh 24 jam.

Cara 2

- beli pek permulaan kad debit MOL Freedom Prepaid Mastercard daripada EON Bank ataupun NexG Prepaid daripada Ambank di mana-mana cawangan bank berkenaan ataupun sesetengah cawangan 7-11.

- tidak digalakkan kerana mengambil proses masa yang agak lambat.

Saya cadangkan anda membuka Debit Kad EON BANK COMBI kerana ianya lebih cepat. Lebih kurang 1 jam saja dah siap dan boleh di gunakan.

Kenapa bayar menggunakan Debit Kad / Kredit Kad ?

Ada beberapa orang bertanya saya, kenapa Vemma mengenakan bayaran menggunakan debit kad atau kredit kad? Tak boleh ker bayar manual atau bayar guna bank tempatan? Selamat ke apabila kita guna kredit kad atau debit kad?

Jawapannya : Vemma menerima pembayaran melalui kredit kad atau debit kad kerana ianya untuk keselamatan duit anda. Bayangkan anda membayar seperti MLM biasa. Anda biasanya bayar kepada upline anda dan upline anda pula memasukkan ke dalam bank. Cara ini sebenarnya kurang selamat kerana anda baru beberapa hari mengenali upline anda. Dia bukannya saudara anda pun. Mungkin dia akan larikan duit anda. Mungkin dia penipu. Jadi, Vemma melaksanakan sistem ini untuk keselamatan duit anda. Anda terus bayar kepada Vemma tanpa orang tengah lagi.

0 comments:

Post a Comment